contador de visitas gratis AMICS UAB-Preguntes freqüents

Preguntes freqüents


· Quins són els requisits per a fer-se membre d'Amics de la UAB?

No hi ha cap requisit, tothom pot fer-se membre de l'Associació. No és necessari haver estat vinculat a la UAB ni acadèmicament ni professionalment.  

· Com fer-se soci?
Hi ha dues opcions, una d'elles a través del formulari via Internet a l'apartat "Associar-me" de la web. I la segona, venir presencialment a la seu de l'Associació (la Torre Vila-Puig al Campus de Bellaterra) i omplir el formulari que us donarem. Cal omplir algunes dades personal i el número de compte, però no es necessària cap foto. Si veniu presencialment podeu pagar la quota en efectiu, però no amb targeta de crèdit.

· Quan podem començar a gaudir dels avantatges?
Si us associeu per Internet, el mateix dia o el dia següent rebreu un certificat provisional (que té una validesa determinada), en el cas de venir presencialment, us donarem el certificat imprès al mateix moment. Amb ell ja podreu accedir a tots els avantatges, cal saber, però que les biblioteques de la UAB tarden 24 hores a donar d’alta l’usuari. El carnet us arribarà a casa per correu postal en un mes aproximadament. 

· Quina és la periodicitat de la quota?
Un cop us doneu d’alta, la quota que heu pagat és vàlida durant 12 mesos a partir del mes en què us heu associat. Els anys següents la quota se us passarà pel banc a través de la domiciliació bancària el mateix mes en què us vau donar d’alta el primer any.

· Quin preu té la quota actual?
La quota és de 31 euros anuals (una sola vegada l’any) i de 15 euros per persones que s’hagin llicenciat, graduat o diplomat fa menys de dos anys a la UAB. Cal justificar-ho portant una còpia del títol o del certificat del títol, o enviar-la escanejada per e-mail. El descompte no val per gent que ha fet un postgrau o màster fa menys de dos anys.

· Com activar el NIU (número identificatiu de la Universitat) per poder, per exemple, renovar llibres de les biblioteques per internet o fer d’altres gestions en línea?
Accediu al següent link,  i entreu dins l'opció "obteniu el vostre usuari i la vostra paraula de pas".

· Com donar-se de baixa?
Envieu un e-mail a l'Associació explicant que us voleu donar de baixa i afegiu el vostre nom i cognom. Us enviarem un e-mail confirmant que la baixa s'ha realitzat correctament. També podeu fer el tràmit presencialment a la seu de l'Associació.