contador de visitas gratis AMICS UAB-Bon Preu, estudi d'un cas d'éxit

Bon Preu, estudi d'un cas d'éxit

 El passat 19 d'octubre a les 20 h es va celebrar el sopar-tertúlia Claris "Bonpreu, un exemple d'innovació", amb la ponència de Pere Anglada, director Financer Grup Bon Preu amb el patrocini de Fujifilm i Derby Hotels. 

Pere Anglada va fer un repàs al model de negoci dels supermercats Bon Preu-Esclat, una cadena de distribució que va néixer a la comarca d'Osona i ara ja estan estesos per tot el país. Tot i créixer, l'empresa manté el nucli fort d'una companyia familiar.

La distribució és un mercat molt competitiu on hi ha actors molt forts, fins i tot operen potents multinacionals que han exportat el seu model al nostre país. Anglada va mostrar una profunda anàlisi de la seva competència en comparació al model de negoci del grup Bon Preu-Esclat, a fi de destacar les diferències i els punts forts d'una empresa arrelada al país i orientada a oferir el millor servei al client.

Una de les claus del seu model és tenir molt en compte que les empreses distribuïdores també han de valorar als treballadors per fidelitzar-los oferint oportunitats de carrera laboral i altres avantatges com ara facilitar compaginar la vida familiar en un negoci on els horaris són sovint incompatibles.