contador de visitas gratis AMICS UAB-Preguntes freqüents sobre l'atac informàtic

Preguntes freqüents sobre l'atac informàtic

La Direcció de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) de la UAB ha creat un document de preguntes freqüents per resoldre els dubtes de la comunitat universitària.

Tot i que part dels serveis informàtics de la Universitat segueixen inoperatius, el núvol d'Office 365, que allotja els correus electrònics d'estudiants, professors i treballadors, es troba ara disponible per aquells que tinguessin el seu compte obert en un dispositiu abans de l'atac. Les noves connexions no són possibles ara per ara per un error en el sistema de verificació del compte.

Les persones que tinguin el compte activat podran, per tant, fer ús de tots els serveis que ofereix el núvol, com ara OneDrive, Teams o correu. Cal tenir en compte que, a mesura que avancin les hores, els comptes actius minvaran, i menys gent tindrà accés al seu correu, ja que les sessions caducaran. 

Així mateix, la UAB ha presentat una pàgina web provisional, uab.cat, que romandrà activa fins a la recuperació de l'ús segur de l'anterior.

Per a conèixer més, consulta les xarxes socials de la UAB i el FAQs de TIC UAB.