contador de visitas gratis AMICS UAB-La UAB informa del canvi de paraula de pas per a l’alumnat

La UAB informa del canvi de paraula de pas per a l’alumnat

L'alumnat de la UAB ha de generar una nova paraula de pas a l’entorn Microsoft mitjançant un formulari

A través del canal de Telegram, la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona), ha fet un comunicat oficial per informar a tots els alumnes del canvi de la paraula de pas per l'entorn Microsoft. Arran l'atac informàtic patit fa unes setmanes, per raons de seguretat, han decidit posar a disposició de tots un formulari que només és accessible des de la xarxa amb cable o wifi de la UAB i, a més a més, s'hi ha d'accedir i emplenar les dades des del campus virtual de la universitat. 

Segons explica al comunicat hi ha un seguit de passes a seguir, un cop s'hagi accedit al formulari, i són les següents:

1. Introduïu el vostre NIU. Un cop afegit, marqueu l’opció “no soc un robot” i premeu el botó “enviar”.

2. La pantalla següent us demanarà un correu electrònic alternatiu. Un cop l’hagueu afegit, marqueu l’opció “no soc un robot” i premeu el botó “enviar”.

3. Us demanarà el codi OTP, escriure la nova paraula de pas i repetir-la en el camp següent.

      3.1 Per obtenir el codi OTP, heu d’anar a la vostra bústia del correu electrònic alternatiu on haureu rebut un correu amb aquest codi.

4. Introduïu el codi OTP, la nova paraula de pas i premeu el botó “enviar”.

5. Tot seguit veureu a la pantalla el missatge de “paraula de pas canviada”.

Addicionalment, si l'alumne és responsable de més d'un compte no personal, haurà de canviar també les paraules de pas de cada adreça que disposi. A la següent infografia creada per la UAB s'explica quins passos s'han de seguir per tal de fer aquest canvi.