Visita a l'observatori de Sabadell
Visitarem l'observatori astronòmic de Sabadell a les 20 hores del vespre. Dia encara per confirmar.
Visitarem l'observatori astronòmic de Sabadell a les 20 hores del vespre. Dia encara per confirmar.
El 20 d'octubre celebrem la conferència "La pobresa: com entendre-la i com combatre-la" amb José Antonio Noguera.
La visita està programada per dijous 30 de setembre a les 19:30 hores a l'Observatori Astronòmic de Castelltallat.
El 28 de setembre es realitza a les 20:30 hores l'acte de "Limits ètics del CRISP" amb la Nuria Terribas.
El 15 de juny a les 19 hores realitzem l'acte "El IBEC a Barcelona" amb el Josep Samitier a l'Hotel Claris.
L'11 de maig a les 19:00 hores celebrem la tertúlia Claris: "Reptes de la IX legislatura del Parlament Europeu i la Conferència sobre el futur de la UE" amb Sergi Barrera a l'Hotel Claris.
El 23 de febrer a les 19 hores celebrem l'acte "La incidència de la fotònica a la medicina" amb Lluís Torner a l'Hotel Claris.
L'11 de febrer es realitzarà la Universitat Opina "La Covid-19 fa canviar els paradigmes econòmics" per streaming a les 19 hores.
Càpsules es el nou format d’AmicsUAB que estrena durant el confinament, pero volem que aquesta activitat perduri en el temps.
Cinquè cicle de "Els efectes de la Covid-19"
El 28 de gener a les 19 hores farem la tertúlia titulada: "el futur de l'educació" amb el Xavier Prats Monné.
El 21 de gener a les 19.00 hores a l'Hotel Claris, se celebrarà l'acte titulat: "Tecnologies que acceleren l'accés al mercat de nous fàrmacs" amb el Ferran Sánchez.