contador de visitas gratis AMICS UAB-Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

· Quins són els requisits per a fer-se membre d'Amics de la UAB?

Per fer-se soci d'AmicsUAB no hi ha cap requisit. No és necessari tenir vinculació amb la UAB, ni acadèmicament ni professionalment. Tothom pot ser membre d'AmicsUAB, perquè AmicsUAB és la casa de tots.

· Com fer-se soci?
Hi ha dues opcions, una d'elles a través del formulari via Internet a l'apartat "Associar-me" de la web. I la segona, venir presencialment a la seu de l'Associació (la Torre Vila-Puig al Campus de Bellaterra) i omplir el formulari que us donarem. Cal omplir algunes dades personal i el número de compte, però no es necessària cap foto. Si veniu presencialment podeu pagar la quota en efectiu, però no amb targeta de crèdit.

· Quan podem començar a gaudir dels avantatges?
Si us associeu per Internet, el mateix dia o el dia següent rebreu un certificat provisional (que té una validesa determinada), en el cas de venir presencialment, us donarem el certificat imprès al mateix moment. Amb ell ja podreu accedir a tots els avantatges, cal saber, però que les biblioteques de la UAB tarden 24 hores a donar d’alta l’usuari. El carnet us arribarà a casa per correu postal en un mes aproximadament. 

· Quina és la periodicitat de la quota?
Un cop us doneu d’alta, la quota que heu pagat és vàlida durant 12 mesos a partir del mes en què us heu associat. Els anys següents la quota se us passarà pel banc a través de la domiciliació bancària el mateix mes en què us vau donar d’alta el primer any.

· Quin preu té la quota actual?
La quota és de 31 euros anuals (una sola vegada l’any) i de 15 euros per persones que s’hagin llicenciat, graduat o diplomat fa menys de dos anys a la UAB. Cal justificar-ho portant una còpia del títol o del certificat del títol, o enviar-la escanejada per e-mail. El descompte no val per gent que ha fet un postgrau o màster fa menys de dos anys.

· Com activar el NIU (número identificatiu de la Universitat) per poder, per exemple, renovar llibres de les biblioteques per internet o fer d’altres gestions en línea?
Accediu al següent link,  i entreu dins l'opció "obteniu el vostre usuari i la vostra paraula de pas".

· Com donar-se de baixa?
Envieu un e-mail a l'Associació explicant que us voleu donar de baixa i afegiu el vostre nom i cognom. Us enviarem un e-mail confirmant que la baixa s'ha realitzat correctament. També podeu fer el tràmit presencialment a la seu de l'Associació.