Diversitats de gènere
El passat 30 de març a les 19h vam celebrar la universitat opina "Diversitats de gènere" via YouTube. El ponent va ser Diego Marchante.
El passat 30 de març a les 19h vam celebrar la universitat opina "Diversitats de gènere" via YouTube. El ponent va ser Diego Marchante.
El 23 de febrer a les 19 h vam celebrar l'acte "L'Any del Vidre" a la Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí. Comptarem amb la ponència de Javier Rodríguez.
El26 de gener a les 19 hores vam fer la Universitat Opina "Els desafiaments de l'aqüicultura del segle XXI" amb col·laboració amb la Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí, via Youtube. Vam comptar amb la ponència d'Enric Gisbert.
El passat divendres 17 de desembre a les 19 hores, es va celebrar la conferència "La salut mental en els adolescents" a la biblioteca de Rubí.
El dia 11 de novembre a les 19 h es va celebrar l'acte "La salut i les trampes de gènere i de pobresa" a la biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí.
El 20 d'octubre a les 19:00h es va celebrar la conferència "La pobresa: com entendre-la i com combatre-la".
El 22 de setembre a les 19 h, celebrem l'acte "L'escassetat de l'aigua al món, una visió crítica" a la biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí amb David Saurí.
El dimarts 15 de juny a les 19:15 hores celebrem la sessió 12 del cicle covid: els efectes de la COVID-19 amb Blanca Vilà, Anton Costas i Griselda Pastor.
El dijous 27 de maig a les 19 hores hem celebrat la sessió 11 del cicle covid "Els canvis socials i personals post covid-19" via streaming.
El dimecres 19 de maig a les 19h, celebrem l'acte "La mutilació genital femenina a Catalunya" a la biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí amb Neus Aliaga,
El dijous 6 de maig a les 19 hores hem celebrat la sessió 10 dels efectes de la covid-19 titulada "La covid-19 i la societat del control digital" via streaming.
El 22 d'abril a les 19 hores hem organitzat la sessió 9 del cicle: els efectes de la COVID-19 amb Joan Manuel del Pozo, Joan Berrán i Montserrat Esquerda.
El dimecres 14 d'abril a les 19:00 hores vam realitzar per streaming l'acte "Impacte de la pandèmia en la salut mental dels professionals sanitaris" amb Mireia Forner.
El 25 de març a les 19h realitzem l'acte "Vacunes, economia i política" amb el Rafael Vila-Sanjuan i la Beatriz López de Valcarcel.